Legends: Egységek

Barakkban képezhető, hétköznapi egységek:

Lándzsás:

Ők az elsőként elérhető, igazi közelharci egységek. Mivel nem viselnek páncélt, ezért a legtöbb egységnél gyorsabbak. Erősebbek a fegyveres parasztnál, de ne várj csodát.
- Szükséges épület: barakk, fegyvertár
- Fegyverkészítő épület: Esztergályos-műhely
- Előállítás: 1 paraszt, 6 arany, 1 lándzsa 

Íjász:

Ők a legkezdetlegesebb távolsági fegyverrel harcoló egységeid. Mivel nem viselnek páncélt, ezért a játék leggyorsabb egységei közé tartoznak, de közelharcban szinte teljesen használhatatlanok. Meglehetősen messzire képesek ellőni és elég hatékonyak a páncél nélküli vagy bőrvértet viselő egységek ellen.
- Szükséges épület: barakk, fegyvertár
- Fegyverkészítő épület: Íjkészítő-műhely
- Előállítás: 1 paraszt, 12 arany, 1 íj

Íjpuskás:

Ezeknek az egységeknek a mozgása és a tüzelési sebessége lassabb, a lőtávolsága pedig kisebb, mint az íjászoknak. De nagyon pontosak és a lövedékeik még a fém páncélon is áthatolnak.
- Szükséges épület: barakk, fegyvertár
- Fegyverkészítő épület: Íjkészítő-műhely, Tímár-műhely
- Előállítás: 1 paraszt, 12 arany, 1 íjpuska, 1 bőrpáncél

Buzogányos:

Ezek a züllött, nyers katonák gyorsak és elég nagy pofonokat osztogatnak. Ezen tulajdonságok miatt ideálisak villámgyors támadások végrehajtására. Ugyanakkor nem túl erős a páncélzatuk, ami miatt meglehetősen védtelenek az ellenség lövedékeivel szemben.
- Szükséges épület: barakk, fegyvertár
- Fegyverkészítő épület: Fegyverkovács-műhely, Tímár-műhely
- Előállítás: 1 paraszt, 10 arany, 1 buzogány, 1 bőrpáncél

Dárdás:

A nehéz alabárdjuk és a fémpáncéljuk miatt az alabárdosok meglehetősen lassú, de egyúttal a legkiválóbb védelmi egységek. Elég sok sebzést képesek elviselni. Ideálisak a vár bizonyos részeinek az eltorlaszolására.
- Szükséges épület: barakk, fegyvertár
- Fegyverkészítő épület: Esztergályos-műhely, Páncélkovács-műhely
- Előállítás: 1 paraszt, 10 arany, 1 dárda, 1 páncél

Páncélos:

Ők az elit gyalogságod. Nehéz páncéljuk miatt a játék leglassabb egységei közé tartoznak. De ha egyszer elérik a célpontjuk, iszonyú pusztítást képesek véghezvinni. Kiválóan alkalmazhatóak támadások során és védekezés közben is.
- Szükséges épület: barakk, fegyvertár
- Fegyverkészítő épület: Fegyverkovács-műhely, Páncélkovács-műhely
- Előállítás: 1 paraszt, 40 arany, 1 kard, 1 páncé, 5 dicsőség pont

Lovag:

A lovagok a legkiválóbban kiképzett katonák, gyorsak (lovon) és nagyon erősek a közelharcban, de rengeteg dicsőség szükséges a kiképzésükhöz. Nagyszerűen alkalmazhatók meglepetés támadásoknál, mikor egy rejtekajtón át kitörhetnek a várból, hogy elpusztítsák az ellenfél ostromfegyvereit.
- Szükséges épület: barakk, fegyvertár
- Fegyverkészítő épület: Fegyverkovács-műhely, Páncélkovács-műhely
- Előállítás: 1 paraszt, 200 arany, 1 kard, 1 páncé, 50 dicsőség pont

Arthúr mondakör egységei:


Artúr király:

S knightArthúr királyt nem lehet megidézni. Ha az ő kampányában, vagy frakciójában indulsz, alapból megkapod. Képessége, hogy néhány perc erejéig megidéz négy lovagot, akik vele harcolnak. A lovagok idővel eltűnnek.
- Képesség: Lovagok megidézése

Merlin:

Merlint a Kerekasztalról hívhatod elő.  Ugyan lassan halad, de a villámereje megsemmisítő.  Merlin ereje, ’A Sárkány Lehelet’ mindenkit elpusztít, aki az útjába van.  Újra kell töltened ezt a képességet, mielőtt újra használatba veszed.
S breath- Szükséges épület: kerekasztal
- Előállítás: 200 dicsőség pont
- Képesség neve: Sárkány Lehelet (Dragon's Breath)
- Képesség ereje:  Villámot idéz meg, ami sebzi az ellenfelet.

Sir Lancelot:

A leglovagiasabb Arthúr lovagjai között, akit szintén a Kerekasztalnál tudod megidézni.  A speciális ereje ’Albion kardja’, egy rövid ideig a kiválasztott csapatnak extra erőt és önbizalmat ad.  Ez a képesség állandóan feltöltődik.
- Szükséges épület: kerekasztal
- Előállítás: 200 dicsőség pont
- Képesség neve: Albion Kardja (Sword of Albion)
- Képesség ereje:  A körön belül növeli a baráti egységek erejét.

Sir Bedivere:

Egy félelmetes harcos Bedivere, akit a Kerekasztalnál tudod megidézni.  ’Camelot Kürtje’ erejével a falakat lebomlasztja.  Újra kell töltened ezt a képességet, mielőtt újra használatba veszed
S horn- Szükséges épület: kerekasztal
- Előállítás: 500 arany, 125 dicsőség pont
- Képesség neve: Camelot Kürtje (Horn of Camelot)
- Képesség ereje:  Képes ledönteni a falakat a körön belül.

Sir Percival:

Percival az egyik legbüszkébb Kerekasztal lovag.  ’A Szent Fuvallat’ mindenkit elfúj, aki az útjában van.  Újra kell töltened ezt a képességet, mielőtt újra használatba veszed.
S blast- Szükséges épület: kerekasztal
- Előállítás: 500 arany, 200 dicsőség pont
- Képesség neve: A Szent Fuvallat (Holy Blast)
- Képesség ereje:  A körön belüli ellenséges egységeket elrepíti.

Sir Galahad:

Sir Galahadot a Kerekasztal felépítésével hívhatod elő.  ’ A Fény Hölgye’ erejével meg tudja gyógyítani a kiválasztott egységet.  Újra kell töltened ezt a képességet, mielőtt újra használatba veszed.
S light- Szükséges épület: kerekasztal
- Előállítás: 500 arany, 150 dicsőség pont
- Képesség neve: A Fény Hölgye (Lady of Light)
- Képesség ereje:  A körön belül gyógyítja a baráti egységeket.
 
Sir Gareth:

Az élénk Sir Garethet a Kereksztalról idézheted meg. ’Az Igazság Szeme’ ereje felfedez és elpusztít minden ellenséges csapdát.  Újra kell töltened ezt a képességet, mielőtt újra használatba veszed.
- Szükséges épület: kerekasztal
- Előállítás: 500 arany, 100 dicsőség pont
- Képesség neve: Az Igazság Szeme
- Képesség ereje:  Felfedezi és elpusztítja az ellenség csapdáit.

Sir Gawain: 

A tiszteletre méltó Sir Gawaint a Kerekasztalról idézheted meg. Ha a csapataidra használod az erejét, a ’Mennyei Pajzs’-ot, az alávont egységeid az ellenséges támadásoktól védve lesznek.  Újra kell töltened ezt a képességet, mielőtt újra használatba veszed.""/>"
S shield- Szükséges épület: kerekasztal
- Előállítás: 500 arany, 100 dicsőség pont
- Képesség neve: Mennyei Pajzs (Heavenly Shield)
- Képesség ereje:  A körön belül erősíti a baráti egységek védelmét.

Zöld Sárkány:

A zöld sárkányt a Kerekasztalról hívhatod elő.  Ez a bestia roppant erős támadása képes, de csak korlátozott ideig lehet használni. Irányítsd mielőtt lejárna az idő!  A zöld sárkányt akkor használhatod újra, ha egy másik tojást készítesz a Kerekasztalnál.
- Szükséges épület: kerekasztal
- Előállítás: 1000 arany, 1000 dicsőség pont
- Képesség: repülés, tűzokádás

Drakula mondakör egységei:

Gróf Vlad Tepes:

S wvolfDrakulát nem lehet megidézni. Ha az ő kampányában, vagy frakciójában indulsz, alapból megkapod. Képessége, hogy néhány perc erejéig megidéz négyvérfarkast , akik vele harcolnak. A farkasemberek idővel eltűnnek.
- Képesség: Bestiák megidézése

Varázsló:

A gonosz varázslót a tornyából tudod megidézni.  Nagyon pusztító ereje van, mivel ’Meteorvihar’ szó szerint meteorokat küld az ellenségre. Miután használtad a képességét, várnod kell, hogy feltöltődjön, mielőtt újra használhatod.
S meteor- Szükséges épület: varázsló tornya
- Előállítás: 400 arany, 100 dicsőség pont
- Képesség neve: Meteorvihar (Meteor Storm)
- Képesség ereje:  A körön belül pusztító meteoridok csapódnak a földbe.

Démon: 

A varázsló tornyában tudod megidézni ezeket a gonosz lelkeket.  A  képességük, hogy a falakon, épületeken át tudnak menni illetve repülni. Még egy páncélos egység sem tud fellépni ellenük.
- Szükséges épület: varázsló tornya
- Előállítás: 5 arany, 4 dicsőség pont
- Képesség: repülés, falakon áthatolás, tűzcsíkot húz magamögött

Fekete kutya:

Ezek a leggyorsabban mozgó kutyák. Nagy számban használva, szinte elpusztíthatatlanok.  A Varázsló Tornyából tudod megidézni.
- Szükséges épület: varázsló tornya
- Előállítás: 15 arany, 4 dicsőség pont
- Képesség: gyorsan mozog

Vámpírnövény:

A Varázsló Tornyában létrehozva, ezek a lények az egyik legerősebbek, mivel az ellenségből saját egységet hoznak létre! A lövedékek elől kitér, és a falon át tud mászni. Nagyon érzékeny a bestiák agyara és karma a főbb fegyverek ellen.
- Szükséges épület: varázsló tornya
- Előállítás: 200 arany, 75 dicsőség pont
- Képesség: falra mászik, lövedéket hárít, ellenséges civil egységet megtérít

Farkasember:

Fél emberek, Fél bestiák a Vérfarkasok, amik nagyon erős lények, mivel csapatban a legstabilabbak. Érdekesség, ha egy vérfarkast egy kilövő közelébe viszed, a hajító áthajítja a fal túloldalára a vérfarkast.
- Szükséges épület: varázsló tornya
- Előállítás: 50 arany, 10 dicsőség pont
- Képesség: csapatban erősebb, katapulttal kilehet lőni

Démoni denevér:

Ezek a hatalmasra nőtt denevérek kamikaze stílusban támadják az ellenséget.  Az ütközéskor felrobbannak, de az íjászok elől nem tudnak kitérni.  Ezeket csak a Varázsló Tornyában tudod megidézni.
- Szükséges épület: varázsló tornya
- Előállítás: 150 arany, 15 dicsőség pont
- Képesség: repül, robbanó támadás

Szász harcos:

A Szász harcosok lényegiben fogadott zsoldosok.  Odaadó és erős harcosok, akiket a Varázsló Tornyában idézhetsz meg.
- Szükséges épület: varázsló tornya
- Előállítás: 30 arany, 8 dicsőség pont

Fekete sárkány:

A Fekete Sárkányt a Varázsló Tornyában tudod megidézni; sok halált okoz az alatta lévőknek illetve minden épületet el tud pusztítani. A többi sárkányhoz hasonlóan, ezt is csak egy korlátozott ideig használhatod, így becsüld meg.
- Szükséges épület: varázsló tornya
- Előállítás: 1000 arany, 250 dicsőség pont
- Képesség: repül, tűzokádás

Dietrich mondakör egységei:

Dietrich:

S maidenDietrich-et nem lehet megidézni. Ha az ő kampányában, vagy frakciójában indulsz, alapból megkapod. Képessége, hogy néhány perc erejéig megidéz néhány harcos szüzet, akik vele harcolnak. A harcosok idővel eltűnnek.
- Képesség: Szüzek megidézése

Siegfried:

S maidenSiegried-et nem lehet megidézni. Ha az ő frakciójában indulsz, alapból megkapod, de Dietrich kampányában is szerepel. Képessége, hogy néhány perc erejéig megidéz néhány harcos szüzet, akik vele harcolnak. A harcosok idővel eltűnnek.
- Képesség: Szüzek megidézése

Jégkirálynő:

A jégkirálynőt a Jégtoronyban idézheted meg.  A fagyasztó erejével minden közelben levő egységet megfagyaszt.  ’A Tél Ereje’ mindenkit lassan károsít, aki alatta van.  Újra kell töltened ezt a képességet, mielőtt újra használatba veszed.
- Szükséges épület: jégtorony
- Előállítás: 500 arany, 200 dicsőség pont
- Képesség neve: A Tél Ereje
- Képesség ereje:  

Harcos szűz:

Ezek a nők erősebbek, mint egy átlagember.  Őket a jégtoronyból tudod megidézni.
- Szükséges épület: jégtorony
- Előállítás: 50 arany, 10 dicsőség pont

Sarki medve:

Az ádáz ütközetekben, ezek a lények nem félnek semmitől. A karmaik könnyedén keresztül-kasul szabdalják a legerősebb páncélt is. A medvék olyan erősek, hogy még a falakat is lebomlasztják; válaszd a medvét és támadd meg az ellenséges várfalat.
- Szükséges épület: jégtorony
- Előállítás: 100 arany, 10 dicsőség pont

Jégóriás:

A jég óriás eltapossa az ellenfeleket, nagy kárt okozva ezzel. Közvetlenül meg tudja támadni az ellenség falait. A jégtoronyból tudod megidézni.
- Szükséges épület: jégtorony
- Előállítás: 200 arany, 100 dicsőség pont
- Képesség: rendkívül erős
 
Fehér boszorkány:

Ezek a boszorkányok fentről jég nyilakat bocsátanak ki az ellenségre.  Ugyan nem erős csapat, de mivel bárhova repülhetnek nélkülözhetetlen a hadseregedben.  A boszorkányokat a Jég Toronyból tudod megidézni.
- Szükséges épület: jégtorony
- Előállítás: 25 arany, 10 dicsőség pont
- Képesség: repül, jégvarázslat

Fehér farkas:

Ezeket a gyorsan mozgó lényeket csoportban tudod legjobban kihasználni.  A Jégtoronyból tudod megidézni.
- Szükséges épület: jégtorony
- Előállítás: 15 arany, 5 dicsőség pont
- Képesség: gyorsan mozog

Törpe:

Ezek a kis emberek a Jég egységek közül a legpimaszabbak. Ezeknek a köpcös szédelgőknek legnagyobb fegyvere, hogy ha fenyegetve érzik magukat toxikus támadást tudnak véghez vinni.  A többi jég egységhez hasonlóan ők is tudják a falakat aprítani a kalapácsaikkal; válaszd ki a törpét és a falat kiválasztva megtámadhatod.  A Jégtoronyból tudod megidézni.
- Szükséges épület: jégtorony
- Előállítás: 85 arany, 5 dicsőség pont
- Képesség: mérgező füst

Jégsárkány:

A jég sárkány fagyasztó leheletét az ellenségre árasztja.  Bárki aki megérinti megfagy.  A többi sárkányhoz hasonlóan őt is csak egy korlátozott ideig lehet használni. Miután felhasználod, amíg egy másik tojást nem készítesz nem tudod használni.  A Jégtoronyból idézheted meg.
- Szükséges épület: jégtorony
- Előállítás: 1000 arany, 250 dicsőség pont
- Képesség: repül, fagylehelet

Egyéb helyeken képezhető, hétköznapi egységek:

Mérnök:

A játék talán legsokoldalúbb egységei. Kezelik az összes ostromgépet és a forró olajat is csak ők képesek használni. A Mérnökök céhében tudod kiképezni őket.
 - Szükséges épület: mérnökök céhe
- Opcionális épület: ostromtábor
- Előállítás: 1 paraszt, 30 arany
- Különleges képességek: minden ostromgép működtetésére képes

Létrás:

Ha nem tudnád lerombolni a falakat, akkor a létrások segítenek felmászni rá. Olcsón kiképezhető, sérülékeny egységek, akiket jobb gyorsan bevetni. Bármely egységed átalakítható létrássá, ha kifogynál belőlük.
- Szükséges épület: ostromtábor
- Előállítás: 1 paraszt, 4 arany

Katapult:

Ezekkel az ostromgépekkel közepes távolságról rombolhatod le az ellenség épületeit. A katapult mozgatható, elég pontatlan és csak közepes lőtávolsága van, de elég nagy a sebzése. Képesek elpusztult állatokat hajigálni az ellenség várába, ezzel betegséget terjesztve az emberek között. Ahhoz, hogy ezt megtehesd, kattints a `Tehén kilövése` gombra majd válaszd ki célpontot.
- Szükséges épület: ostromtábor
- Előállítás: 1 paraszt, 200 arany

Faltörő kos:

A faltörő kos lassú, de strapabíró egység. Azon kevés alakulat egyike, mellyel be lehet törni a kapukat.
- Szükséges épület: ostromtábor
- Előállítás: 1 paraszt, 150 arany

Ostromtorony:

Építhetsz kisebbet és nagyobbat is belőle. Mindkettőnek a tetején állomásoztathatsz egységeket, miközben az ökrök a torony aljában mozgatják az építményt. Miután kijelölted a tornyot, kattints a falfelületre, amit meg akarsz támadni. Mikor elég közel került a falhoz, egy palló csapódik rá, amin az egységeid a falra kerülhetnek. A nagy ostromtoronynak a tetején állomásoztathatsz távolsági fegyvereket használó egységeket is.
- Szükséges épület: ostromtábor
- Előállítás: 1 paraszt, 150 arany

Védőállvány:

A védőállvány tökéletes védelmet jelent nagyszámú gyalogos egységnek az ellenség lövedékeivel és nyílvesszőivel szemben. Az ellenség vizesárkait betemető egységek védelmére is nagyszerűen alkalmas. A közelében tartózkodó egységek teljesen védettek a lövedékekkel és a nyílvesszőkkel szemben.
- Szükséges épület: ostromtábor
- Előállítás: 1 paraszt, 100 arany

Fedezék:

Ezek az eszközök kiválóan alkalmasak egységeid megóvására az ellenség nyilaitól és lövedékeitől, de védtelenek a közelharci támadásokkal szemben. A közelében tartózkodó egységek teljesen immunisak lesznek a távolsági fegyverek lövedékeire.
- Szükséges épület: ostromtábor
- Előállítás: 1 paraszt, 10 arany

Tűz ballista:

A tüzes dárdavető elképesztően pontos és képes akár egyetlen lövéssel több ellenfelet is leteríteni. Az égő lövedékek felgyújtják a faépületeket, de a kőépítményekben nem tudnak kárt tenni.
- Szükséges épület: ostromtábor
- Előállítás: 1 paraszt, 150 arany 
  
Hajítógép:

A kőhajító félelmetes ostromfegyver. Miután elhelyezték már nem mozgatható. A katapulttal ellentétben ugyan nem mozgatható, de sokkal messzebb lő és nagyobbat sebez nála. Mivel magas röppályán lövi a sziklákat, ezért képes a falak fölött is átlőni. A kőhajító is képes elpusztult állatok kilövésére.
- Szükséges épület: ostromtábor
- Előállítás: 1 paraszt, 500 arany

Pokoli gömb:

Ez az ostromtorony a ’varászgömböt’ az ellenség felé löki, amivel nagy kárt okoz.  Csak Arthur oldalán használhatod ezt a varázs-gépet.
- Szükséges épület: ostromtábor
- Előállítás: 1 paraszt, 200 arany 

Égő szekér:

Ezt a szekeret száraz szalmával és szurokkal töltötték fel. Képes az ellenség csapdáinak a felfedésére, vagy egy csapat katona felgyújtására.
- Szükséges épület: ostromtábor
- Előállítás: 1 paraszt, 70 arany

Karóvető:

Ez a halálos eszköz az ellenségre karó esőt zúdít.  Csak a gonoszok oldalán használhatod ezt az ostromgépet.
- Szükséges épület: ostromtábor
- Előállítás: 1 paraszt, 250 arany 

Vérfarkas kilövő:

 Köszönet a farkasembereknek hogy segítettek ezt megvalósítani, mivel ha néhány farkasembert mellé helyezel, akkor a farkasembereket messze tudja kiröpíteni.  A gonoszok oldalán használhatod.
- Szükséges épület: ostromtábor
- Előállítás: 1 paraszt, 100 arany 

Forrás: Stronghold Legends

címkék: Stronghold Legends, egységek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése