Stronghold: Karakterek

Szövetséges és baráti karakterek:


Lord Woolsack:

Lord Woolsack egy megbízható, és bölcs tanácsadó. Miután apád meghalt egy rajtaütés során, ő nevelt fel, s viselte gondodat. Nagyon megfontolt, körültekintő ember. Nem szereti a kockázatos dolgokat, ezért sokszor leszid is téged, ha túl sok rizikót vállalsz
Lord Woolsack és Sir Longarm sok időt töltenek civakodással, a teendőket illetően...


Sir Longarm:

Sir Longarm egy vén csataló. Rutinos katona, aki hasznos tanácsokkal lát el, és küldetéseket hajt végre az országban, miközben te a csatáid vívod a harcmezőkön.
Ő, és Lord Woolsack sok dologban nem értenek egyet. Sokszor próbál téged rávenni, hogy a szokásosnál több kockázatot vállalj, ami kettejük közti konfliktusaik legfőbb forrása.
 
Az írnok:

Ő jelent a birodalmadban történt fejleményekről. Információkkal, és hírekkel szolgál, hogy minél hatékonyabban irányíthasd birodalmad.




A Király:

A játék elején fogságba ejtik, és váltságdíjat követelnek érte. Miután kiszabadítottátok, Sir Longarmal, hadseregével támogat téged legyőzni a zsarnokokat. 



A Fekete Szerzetesek:

Néha meglátogatnak téged a titokzatos Fekete Szerzetesek. Ez a szerzetesrend igyekszik visszaállítani a királyság fényét; a zsarnokság és elnyomás előtti időket. Felbecsülhetetlen találmányokkal és információkkal segítenek téged, az elnyomók ellen vívott harcban.



Udvari Bolond:

Cinikus megjegyzéseiért, és felvágott nyelvéért, már nem egyszer bajba került. Több, tréfás, gúnyos dalt is írt az elesett uraságokról, zsarnokokról.





Ellenségek:

Duc De Puce, a Patkány:

A Patkány egykeként nevelkedett ezen a vidéken, ami a De Puce családhoz tartozik. Egy nap egy hírnök elmondta neki, hogy az ö apja az a Duc De Puce, akinél az anyja egyszer felszolgálóként dolgozott. Egy szerencsétlen balesetnek köszönhetően az egész De Puce család a tengerbe veszett a nyaralásról hazafelé vezető úton. Így a Patkány lett a megmaradt örökös. A herceg úgy kedveskedett az anyjának, hogy garantálta neki az adómentességet és az örök jólétet.


Színe: Narancs


Duc Beauregard, a Kígyó:

A Kígyót egykoron, a néhány leggazdagabb vidék helytartójának nevezték ki a szülőföldjén. Nagyon gyümölcsöző életet élt a be nem vallott adókból. Amikor a Király rájött, egy 'új kolóniához' száműzte őt, annak érdekében, hogy kartávolságra tartsa, miközben továbbra is kihasználhatja tehetségét. Az első, apád elleni ütközetben elvesztette az egyik szemét, miközben atyáddal harcolt. Aznap a Kigyó megesküdött, hogy nem nyugszik addig amig le nem fejezi az egész családod és fejüket ki nem tüzi a várára.

Színe: Sárga


Duc Truffe, a Disznó:

Amikor a Disznó megszületett a szóbeszéd szerint olyan csúnya volt, hogy a szülei kitették az utcára. Az is köztudott, hogy egy utazó bandita csapat fogadta be, akik kis városokban és falukban portyáztak. Amíg ebben a kis hadseregben nevelkedett nagyon alultáplált volt. De ezidáig alatt elsajátította az alap harcászati ismereteket. Később a vezérükké vált. A Disznó minden portya után meggyőződött róla, hogy övé-e a legjobb étel, hogy agyon ehesse magát.

Színe: Piros


Duc Volpe, a Farkas:

A Farkas múltja a titokzatos homályba veszett. Amit tudni lehet a róla az csak történetek és szóbeszédek összekombinálása. Ezek szerint mindkét szülője természetes halállal halt meg nem sokkal egymás után, a tizennyolcadik születésnapja után.




Színe: Fekete


címkék: Stronghold, ellenségek, karakterek, szövetségesek, figurák

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése